مقالات

بنفشه صیاد

عنوان کارگاه:

سماع؛ پیوند جان و دل

نام مدرس :

 بنفشه صیاد

مدت زمان پخش :

۶۰ دقیقه

زمان و تاریخ :

 پنج‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

درباره رویداد:

  • درباره سماع:
  • سماع، شور و اشتیاقی وصف‌ناپذیر از ارتباط با درون است و شیوه‌ای مرسوم برای پرواز جان به حساب می‌آید. از دیدگاه مولانا، سماع به عنوان مدد حیات محسوب می‌شود.
  • درباره ورکشاپ:
  • در مورد تکنیک‌های warm up، حالت دست بر روی سینه، حالت دست هنگام چرخش و حالت پا نیز توضیحاتی ارائه شده است. همچنین، تکنیک‌های جلوگیری از سرگیجه هنگام چرخ زدن مورد بررسی قرار گرفته است. در پایان، توضیحاتی درباره‌ی جهت چرخش در فرقه‌ی مولویه و سماع‌های دیگر ارائه شده و پرسش و پاسخ‌هایی درباره‌ی چرایی هر یک از حالت‌های دست و پا مطرح شده است. ما شما را به این ویدئو دعوت می‌کنیم تا با دیدگاه‌های نوین بنفشه صیاد آشنا شوید و از تجربه‌ی یک رقصنده و مدرس حرفه‌ای بهره‌مند شوید که به شما ابزارهایی برای زندگی پر انرژی و ارتباط عمیق‌تر با خودتان و دیگران ارائه می‌دهد.

این رویداد مناسب چه کسانی است ؟

  • 1- افرادی که تحربه رقص دارند
  • 2- افرادی که علاقمند به موسیقی نواحی هستند

فیلم دوره

نمای نزدیک با استاد

بنفشه صیاد، رقصنده، مدرس، طراح رقص و کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رقص و طب چینی، بنیان‌گذار سبک Dance of Oneness و مؤسس گروه NAMAH، در این رویداد با ما همراه خواهد بود و تصوف و عرفان صوفی به عنوان مهره اصلی سماع را مورد بررسی قرار می‌دهد. همچنین، توضیحاتی درباره‌ی لباس اصلی سماع و فلسفه‌ی رنگ و مدل لباس ارائه شده است. در این رویداد از اجرای کوتاه سماع توسط بنفشه نیز لذت خواهید برد.

راه های ارتباطی

  

سوالات متداول

روی دکمه لینک خرید بزنید و وارد درگاه خرید شده و مبلغ تعیین شده را واریز نمایید

به دایرکت پیج خانه رقص ایران پیغام دهید یا از طریق پشتیبانی سایت اقدام کنید

خیر کلیه حقوق این رویداد متعلق به خانه رقص ایران بوده و هیچ شرکت کننده ای در این رویداد حق انتشار آن را در هیچ پلتفرمی ندارد

ورکشاپ ها در پلتفرم زوم برگزار میشودند

توسط خانه رقص ایران در دومین دوره رقصواره ایران برگزار میشود

دوره های مشابه :